۱۰ مورد از چالش برانگیزترین موضوعات بازارایابی/چالش شماره ۶:دیدگاه درستی انتخاب کنید

۱۰ مورد از چالش برانگیزترین موضوعات بازارایابی

شاید اکثر ما در طول زندگی کاری خود بارها و بارها دیده باشیم که شکایت هایی علیه کارمندان جدید در سازمان ها به وجود می آید، و این بیشتر به این دلیل است که کارمندان قدیمی سازمان معتقدند افراد تازه کار درک درستی از چشم اندازها و اهداف سازان ندارند.البته این اعتقاد تا حدودی درست است و میتواند در سازمان تاثیرگذار باشد.

راه حل این مشکل چیست؟

10 مورد از چالش برانگیزترین موضوعات در بازاریابی

۱۰ مورد از چالش برانگیزترین موضوعات بازارایابی

جدا کننده

چگونه باید با کارمندان تازه کار برخورد کنیم؟

قدردانی:

اگر شما کار درستی انجام دهید و به چشم کسی دیده نشود و در ادامه تشکر و قدردانی از شما انجام نگیرد، آیا دلتان می‌خواهد که آن کار را بارها و بارها تکرار کنید؟ به جز امور خیریه که انسان‌ها برای رضای خدا و بی هیچ چشم داشتی انجام می‌دهند، سایر امور، مخصوصا هر اقدام مثبت و سازنده‌ای که در محیط کارشان انجام می‌دهند، چشم انتظار تشکر و قدردانی هستند. امّا این بدان معنی نیست که وقت زیادی از ساعات کاری را صرف قدردانی و توجه به کارهای خوب کارمندانتان داشته باشید. مسلما چنین چیزی، خلاف عقل می‌باشد و در روند امور اصلی سازمان اختلال ایجاد می‌کند. امّا راه‌های کنترلی بسیاری وجود دارند که می‌توانید از طریق آن‌ها، رفتارها و عملکرد مثبت کارمندان را دیده و قدردانی کنید. این را نیز بدانید، گاهی یک تشکر صمیمانه و غیررسمی امّا از جان و دل، می تواند از یک تقدیرنامه و لوح سپاس رسمی، تاثیرگذارتر باشد.

اعتماد:

کارمندان نیازمند اعتماد به مدیران هستند. مدیرانی که به قول خود وفادار نیستند، یا از مقام خود در جهت گول‌زدن کارمندان یا جدی نگرفتن آن‌ها استفاده می‌کنند، نباید انتظار رفتارهای صادقانه از سمت کارمندان داشته باشند. در این صورت کارمندان فقط در حد حفظ مقام و منصبشان رفتار و عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهند و بیشتر از آن را لازم نمی‌بینند. مدیری که با صداقت با کارمندان خود رفتار می‌کند، حتی در صورت نیاز و صلاحدید، مشکلات سازمان را با زیردستان خود در میان می‌گذارد، حتماً شاهد همدلی و عملکردهای مثبت بیشتری از کارمندان خود خواهد بود.

کنترل:

حتی کودکان نیز از کنترل بیش از حد و ملموس، حس خوشایندی ندارند، چه برسد به کارمندانتان که انسان‌های عاقل و بالغی هستند و برای خود حریم خصوصی قائل‌اند. راه‌های کنترل نامحسوس بسیاری وجود دارند که کارمندان را نیز حساس نکرده و رفتار معکوس را بر نمی‌انگیزد. بعضی از انواع کنترل‌ها از جمله کنترل ساعت رفت و برگشت، برای کارمندان عادی تلقی می‌شود؛ امّا کارگذاشتن دوربین در تمامی اتاق‌ها و راهروها از نظر هیچ کارمندی خوشایند نیست و به دنبال راه‌های فرار می‌گردند. تعادل را در کنترل رعایت کنید که در غیر اینصورت عواقب ناخوشایندی را به دنبال خواهد داشت.

ارتباطات:

برخورد مدیران با کارمندان، از مناظر و صحنه‌های ماندگار در ذهن کارمندان است. اینکه در حیاط شرکت، در راهرو، هنگام مراجعه کارمندان به اتاق مدیر یا حتی در محیط خارج سازمان، چه رفتار و برخوردی از مدیر ببینند، برایشان مهم و قابل تجزیه و تحلیل است. عطوفت و لطافت در عین صلابت و قدرت مدیریت، از هنرهای مدیریت است. نوعی رفتار پدرانه، که باعث مقبولیت مدیر می‌شود در عین اینکه محبوبیت مدیر را افزونتر میکند، کمی سخت است امّا فراگیری این مهارت، لازم و ضروریست.

مشکلات:

اینکه دلیل هر مشکلی در سازمان یا شرکت را از سمت کارمندان ببینید، کمی بی انصافیست. مطمئناً بعضی از تصمیمات شماست که سبب بعضی مشکلات می‌شود و البته شاید هم گاهی نحوه اجرای کارمندان درست نبوده است. در یافتن دلیل و راه حل مشکلات، با کارمندان با خشونت رفتار نکنید. بدون شک در تمام سازمان‌ها، کارمندانی هستند که حتی در بدترین شرایط هم نسبت به سازمانشان احساس تعلق و نگرانی می‌کنند. این کارمندان ارزشمندند و ممکن است با رفتار ناعادلانه شما، دلسرد شده و احساس منفی پیدا کنند.

شایسته سالاری:

انتخاب کارمندان شایسته، دانا و کارآ، کار سختی است. امّا در مدیریت، شایسته پروری و شایسته سالاری از اهمیت ویژه‌ای نسبت به شایسته گزینی برخوردار است. شاید کارمندانی که در ابتدای استخدام، از تواناییها و قابلیت‌های خاص و برجسته‌ای برخوردار نبودند، با اجرای مدیریت صحیح و آموزش دیدن حین کار، در مدت کوتاهی به کارمندان کلیدی تبدیل شوند.

 

خط

آن چه در این مجموعه برای شما وجود دارد:

A. معرفی چالش شماره ۶ در بازاریابی 

تمامی فایلها به صورت تصویری میباشند و هر چالش به طور جداگانه در صفحه ای مجزا منتشر خواهد شد.

جهت دانلود مجموعه معرفی شده روی دکمه “دانلود” کلیک کنید.

دانلود

خط جدا کننده

۱۰ مورد از چالش برانگیزترین موضوعات بازارایابی

مطالب مرتبط

چالش شماره ۱: قیمت گذاری

چالش شماره ۲: تیم سازی

چالش شماره ۳: مدیریت تنش های بین تیم بازرگانی و فروش

چالش شماره ۴ :چگونگی عملکرد سازمان نسبت به برندینگ

چالش شماره ۵:هرگز نکات مهم و کلیدی را نادیده نگیرید!

 

ماکان بند- هم آوا- اسنپ- تپسی- مرکز زلزله نگاری- شهرک غرب- سینما- بهنام بانی- ماکان بند دورهمی- برنامه دورهمی- حمید هیراد- مهران مدیری- لاتاری- به وقت شام- بلیبط سینما- mba- سرفصل های mba- مدرک dba- مدل کیک تولد مردانه- کیک تولد-پلنگ صورتی- اصول و فنون مذاکره حرفه ای- داعش- تحلیلگران صنعت- آموزش فروش در زنجان-مشاوره فروش و تبلیغات در زنجان-مدرسه کسب و کار زنجان- حسین حسینی راد- موسسه آموزشی تحلیلگران صنعت- اعتراضات امروز- قیمت دلار- نوسانات بورس- قیمت مسکن- نسرین نصرتی-حمایت از کالای ایرانی- سیروس مقدم-سریال پایتخت-ترلان پروانه-بهتاش فریبا-تکرار پایتخت-غش کردن نقی- الیزابت در پایتخت-ایا داعش نابود شد؟ -مجتمع تجاری کوروش تهران-محسن تنابنده-آهنگ عاشق که میشی ماکان بند- اهنگ این قرارمون نبود هوروش بند-دانلود اهنگ-قیمت بنز-قیمت کولر-سفارت فرانسه-سفارت هلند-کنکور ارشد 97-تعداد ثبت نام کنندگان کنکور-ثبت نام شرکت های دانش بنیان-تولیدی کفش ارزان قیمت-پایتخت کلمبیا-10 مورد از چالش برانگیزترین موضوعات در بازاریابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

gift