۱۰ مورد از چالش برانگیزترین موضوعات بازارایابی/چالش شماره ۵:هرگز نکات مهم و کلیدی را نادیده نگیرید!

۱۰ مورد از چالش برانگیزترین موضوعات بازارایابی

بازاریابی در دنیایی انجام میشود که همواره در حال تغییر و تحول است.شما باید تمامی روندهای سازمان را زیر نظر داشته و مدیریت کنید تا از بروز مشکلات جلوگیری کنید و از فرصت ها به بهترین شکل استفاده کنید…

این نکات کلیدی کدامند؟

10 مورد از چالش برانگیزترین موضوعات بازارایابی بخش 5

چه روش هایی را استفاده کنیم تا مانع به وجود آمدن مشکلات در سازمان شویم؟

خط

بازاریابی امیال و نیازهای پاسخ داده نشده را شناسایی می‌کند. همچنین ضمن تعریف و تخمین اندازه یک بازار تعریف شده، میزان سودآوری آن را نیز اندازه‌گیری می‌کند. به عبارت دیگر بازاریابی، بخش‌هایی از بازار را به عنوان مناسب‌ترین بخش بازار برای شرکت شناسایی و مشخص می‌کند که شرکت نیز توانایی و امکان عرضه خدمات به آن‌ها را دارد و همچنین مناسبترین محصولات و خدمات مورد نیاز آن بخش را طراحی و معرفی می‌کند.

بازاریابی بر پایه ۴ مقوله اصلی (معروف به ۴P) به شرح زیر استوار است:

۱ – کالا یا خدمات Product)

۲ – توزیع یا محل (Place)

۳ – قیمت‌گذاری (Pricing)

۴ – ترویج (پیشبرد) (Promotion)

10 مورد از چالش برانگیزترین موضوعات بازاریابی

آن چه در این مجموعه برای شما وجود دارد:

A. معرفی چالش شماره ۵ در بازاریابی 

تمامی فایلها به صورت تصویری میباشند و هر چالش به طور جداگانه در صفحه ای مجزا منتشر خواهد شد.

جهت دانلود مجموعه معرفی شده روی دکمه “دانلود” کلیک کنید.

دانلود

خط جدا کننده

۱۰ مورد از چالش برانگیزترین موضوعات بازارایابی

مطالب مرتبط

چالش شماره ۱: قیمت گذاری

چالش شماره ۲: تیم سازی

چالش شماره ۳: مدیریت تنش های بین تیم بازرگانی و فروش

چالش شماره ۴: چگونگی عملکرد سازمان نسبت به برندینگ

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

gift