۱۰ مورد از چالش برانگیزترین موضوعات بازارایابی/چالش شماره ۴:چگونگی عملکرد سازمان نسبت به برندینگ

۱۰ مورد از چالش برانگیزترین موضوعات بازارایابی

ایجاد یک برند قدرتمند در سازمان یکی از بهترین روش ها برای وفادار کردن مشتریان به سازمان است.برای بسیاری از شرکت ها و سازمانها برند ارزشمندترین دارایی محسوب میشود.اما به محض اینکه شما برندتان را ثبت کنید چالش های ریز و درشت حفظ برند آغاز میگردد.

این چالش ها چه هستند؟

چگونگی عملکرد سازمان نسبت به برندینگ

این مشکلات ممکن است هم از داخل و هم از خارج وارد سازمان شما شوند.برای مثال…

خط

چگونگی عملکرد سازمان نسبت به برندینگ

۱۰ مورد از چالش برانگیزترین موضوعات بازارایابی

جدا کننده

در هر دقیقه، ۳.۵ میلیون نفر در گوگل جستجو می‌کنند، ۴۲۵ هزار توییت می‌فرستند، ۱.۸ میلیون نفر با اسنپ‌چت پیغام می‌فرستند و حدود ۷۵۰ هزار دلار خرید آنلاین انجام می‌دهند. این فناوری‌ها باعث شده‌اند که افراد ارتباط بیشتری با هم داشته باشند.

شما چطور می‌توانید مطمئن شوید که افراد شما را به یاد می‌سپارند و از شما به‌عنوان یک کارشناس در حوزه شخصی‌تان یاد می‌کنند؟ یکی از صاحب‌نظران برندسازی شخصی عنوان می‌کند: «وقتی خیلی خوب باشید، سایرین نمی‌توانند شما را نادیده بگیرند.»

 

خط

آن چه در این مجموعه برای شما وجود دارد:

A. معرفی چالش شماره ۴ در بازاریابی 

تمامی فایلها به صورت تصویری میباشند و هر چالش به طور جداگانه در صفحه ای مجزا منتشر خواهد شد.

جهت دانلود مجموعه معرفی شده روی دکمه “دانلود” کلیک کنید.

دانلود

خط جدا کننده

۱۰ مورد از چالش برانگیزترین موضوعات بازارایابی

مطالب مرتبط

چالش شماره ۱: قیمت گذاری

چالش شماره ۲: تیم سازی

چالش شماره ۳: مدیریت تنش های بین تیم بازرگانی و فروش

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

gift