۱۰ مورد از چالش برانگیزترین موضوعات بازارایابی/چالش شماره ۳:مدیریت تنش های بین تیم بازرگانی و فروش

۱۰ مورد از چالش برانگیزترین موضوعات بازارایابی

در اکثر کسب و کارها همواره بین تیم فروش و تیم بازرگانی چالش هایی وجود دارد.این مساله چالشی است که ممکن است هرگز از بین نرود.

اما راه حل آن چیست؟

10 مورد از چالش برانگیزترین موضوعات بازارایابی

حل و فصل این مساله بسیار زمان بر و دشوار است،از این رو باید آن را درک و مدیریت کنیم که در این قسمت به بیان این راه حل ها خواهیم پرداخت.

 

خط

10 مورد از چالش برانگیزترین موضوعات بازارایابی

۱۰ مورد از چالش برانگیزترین موضوعات بازارایابی

جدا کننده

مزیت عمده ای که یک تیم نسبت به یک فرد دارد، تنوع نظرات ، دانش و منابع است .اگر چه این تنوع نیز باعث به وجود آمدن تضاد می گردد.

تضاد می تواند ازمنابع متعددی در محدوده محیط تیم ناشی شود. معمولا این منابع به ۳ دسته زیر تقسیم می شوند:

عوامل ارتباطی “COMMUNICATION FACTORS”

عوامل ساختاری “STRUCTURAL FACTORS”

عوامل شخصی “PERSONAL FACTORS”

 

 

خط

آن چه در این مجموعه برای شما وجود دارد:

A. معرفی چالش شماره ۳ در بازاریابی 

تمامی فایلها به صورت تصویری میباشند و هر چالش به طور جداگانه در صفحه ای مجزا منتشر خواهد شد.

جهت دانلود مجموعه معرفی شده روی دکمه “دانلود” کلیک کنید.

دانلود

خط جدا کننده

۱۰ مورد از چالش برانگیزترین موضوعات بازارایابی

مطالب مرتبط

چالش شماره ۱: قیمت گذاری

چالش شماره ۲: تیم سازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

gift