پادکست شماره دو ۲ رادیو راد – موضوع پادکست : مشتری مداری

در طول تاریخ زندگی بشر، تغییر و دگرگونی همواره با انسانها همراه و همگام بوده و به نوعی هیچ موضوعی را نمی توان یافت تا تغییر در آن صورت نگرفته باشد. واژه ی مشتری نیز با ورود به هزاره ی سوم از این دگرگونی در امان نمانده است. حال دیگر مفهوم مشتری صرفا یک معامله ی تجاری را به ذهن متبادر نمی کند بلکه، امروزه این واژه روابط انسانها را در یک تعامل طرفینی گوشزد می کند. به طوری که هر فردی از یک طرف مشتری افراد دیگر است و از طرف دیگر خود مشتریانی دارد. در این عصر، کلید بقا در رقابت سودمند و طولانی مدت سازمانها این است که به صورت دائمی انتظارات و خواسته های مشتریان را طوری که آنها فکر می کنند و برایشان با ارزش است برآورده سازند. کارمر معتقد است موفقیت سازمانها و رضایتمندی مشتری دو مقهومی هستند که خیلی به هم نزدیک اند و اگر رضایتمندی مشتری یکی از عوامل موفقیت است پس می توان استنتاج کرد که به منظور کسب موفقیت، سازمانها باید مشتریان رضایتمند داشته باشند.

در این فایل صوتی اهمیت رضایت مشتری و راهکارهای کاربردی افزایش رضایت مشتریان ارائه می گردد .

دانلود پادکست شماره دو ۲ رادیو راد - موضوع پادکست : مشتری مداری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

gift