پادکست شماره نه ۹ رادیو راد – موضوع پادکست :فروشنده یا مشاور مشتری؟

#آموزش_فروش

فروشنده یا مشاور مشتری؟
فروشنده ای همیشه موفقه که بتونه برای مشتری هاش نقش مشاور رو داشته باشه . یعنی مشتری بهش اعتماد داشته باشه .

فروشنده یا مشاور مشتری؟

در یک دنیای کامل و بی نقص، صاحبان کسب ‌و‌کار به بودجه‌ای نامحدود برای بازاریابی کسب‌و‌کار خود و یافتن مشتریان جدید دسترسی دارند و به این طریق می‌توانند فروش خود را نیز تا حد قابل توجهی افزایش دهند. آن‌ها قادرند حجم انبوهی از تبلیغات آنلاین و آفلاین را از طرق مختلف منتشر کنند و برای افزایش کاربران آنلاین یا آفلاین خود اقدامات ترویجی انجام دهند و در گام بعدی به منظور ارتقای برند- آگاهی، به راه‌اندازی کمپین‌های روابط عمومی بپردازند. اما شرایط کسب ‌و‌کار در دنیای حاضر، به هیچ عنوان کامل و بی‌نقص نیست و واقعیت چیز دیگری است. چرا که منابع در اختیار ما، محدود و در مقابل، نیازهای بشر نامحدود است و اساساً علم اقتصاد و بازاریابی پاسخ خرد جمعی آدمیان در برابر این محدودیت‌ها است. با این اوصاف برای یافتن مشتریان جدید باید چه کرد؟ آموختن چگونگی حفظ مشتریان موجود و جذب مشتریان جدید و نیز چگونگی مخاطب‌سازی (Leads Generation) از شایستگی‌های کلیدی مدیران و کارآفرینان عصر حاضر است.

۱) برای جذب مشتری جدید هیچ گاه از مشتری قدیمی غافل نشوید.

۲) پس از بروز هرگونه مساله (از نظر ارتباط با مشتری) هر چه سریع تر آن را حل کنید.

۳) همیشه حالت بدون باخت به وجود بیاورید.

۴) اغلب مشتری مرتکب اشتباه می شود.

۵) مشتری خواستار لذت است نه تامین رضایت.

۶) نباید فراموش کرد که مشتری حق انتخاب دارد.

۷) برای پی بردن به خواست مشتری به حرف های او گوش فرا دهید.

۸) درباره کالا و خدمات دیدگاه مثبت داشته باشید.

۹) خود را به جای مشتری بگذارید تا احساسات او را درک کنید.

۱۰) یک تکنیک جدید بازاریابی را تجربه کنید و یا یک محصول یا خدمت جدید ارائه دهید.

فروشنده یا مشاور مشتری؟

جهت دریافت پادکست شماره ۹ رادیو راد روی دکمه زیر کلیک کنید…

دانلود پادکست شماره نه ۹ رادیو راد - موضوع پادکست : فروشنده یا مشاور مشتری

فروشنده یا مشاور مشتری؟

مطالب مرتبط :

پادکست شماره یک ۱ رادیو راد – موضوع پادکست : مدیریت توزیع در بازارهای مصرفی

پادکست شماره دو ۲ رادیو راد – موضوع پادکست : مشتری مداری

پادکست شماره سه ۳ رادیو راد – روش l.o.c.a.t.e در ارتباطات موثر با مشتریان

پادکست شماره چهار ۴ رادیو راد – موضوع پادکست : مشکلات و معضلات تبلیغات شرکتها

پادکست شماره پنج ۵ رادیو راد – موضوع پادکست : ساده ترین راه برای تدوین برنامه بازاریابی

پادکست شماره شش ۶ رادیو راد – موضوع پادکست : اشتباهات کلاسیک بازاریابی

پادکست شماره هفت ۷ رادیو راد – موضوع پادکست : عدد ۱۴۴۰ – زمان ارزشمند

پادکست شماره هشت ۸ رادیو راد – موضوع پادکست : رهبری در سازمان

 

فروشنده یا مشاور مشتری؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

gift