سمینار “روش های فروش بیشتر در کسادی بازار”

در جامعه کنونی دیگر روش های فروش قدیمی اصلا موثر نیست. مشتریان آگاه‌ تر و پیچید‌ه‌ تر شده‌اند ، رقابت بسیار شدید شده و فروشندگانی که به دنبال روش های افزایش فروش می باشند باید با راهکار های فروش بیشتر در این شرایط بازار آشنا باشند تا بتوانند فروش موفقی داشته باشند

سرعت پیشرفت علم و تکنولوژی بسیار بالا رفته ، نیازها تغییر کرده و فروشندگان موفق یاد گرفته‌ اند محصول و خدمت را با روش مورد علاقه مشتری به او بفروشند. نیاز ها ، علایق ، سلایق و حساسیت های متقاضیان خود را به دقت کشف می کنند . روش های نوین فروش مانند یک هرم برعکس است که قاعده آن در بالا و نوک هرم در پایین قرار دارد.

  • یکی از راهکار های فروش بیشتر این است که طوری رفتار کنید که مشتری حس کند از او جانبداری میکنید و بر جنبه ی مالی خود هیچ تاکیدی ندارید.
در شرایط رکود اقتصادی، ترس و تعویق در خرید گریبانگیر بسیاری از مشتریان است. پس نیروهای فروش به سبب آن کە بازارها دچار افول می باشند و مجموعه ها به اهداف درآمدی فروش دست پیدا کرده اند، به طور ناخواسته مشتریان خود را تحت فشار قرارداده و سبب تشدید ترس مشتری از خرید می شوند. بدون تردید مشتریان امروز بسیار تغییرپذیر بوده و راههای خریدشان به طور چشمگیری در حال تغییر است.
اگر در کار فروش هستید و از نه گفتن مشتری میترسید باید بدانید که راه اشتباهی را برای کسب درآمد انتخاب کرده اید ، تا دیر نشده به دنبال شغل متناسب با شخصیتتان بگردید.
  • در جلب اعتماد مشتریان صبور و شکیبا باشید. عجله نتیجه عکس خواهد داشت. اصرار به اثبات خود نداشته باشید.

سمینار روش های فروش بیشتر در کسادی بازار

مدرسان : حسین حسینی راد – امیر سمندرپور

زمان : یکشنبه ۲۶ آذرماه

موسسه تحلیل گران صنعت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

gift